The “Unique Guest” loyalty program is an expression of gratitude for drawing on the wealth of diversity offered by the Group.
„Wyjątkowy Gość” to program lojalnościowy Grupy Anders. Wydając JEDNĄ złotówkę w dowolnym hotelu Grupy Anders zyskujecie Państwo JEDEN punkt na koncie Wyjątkowego Gościa. Na start każdy uczestnik programu dostaje 1000 punktów w prezencie.
Uczestnicząc w programie Goście otrzymują szereg przywilejów:
posiadacze Karty Srebrnej (do 3500 punktów) – 5% rabatu na oferty pobytowe, usługi noclegowe, gastronomiczne i SPA,
posiadacze Karty Złotej (3500 - 30 000 punktów) – 7% rabatu na oferty pobytowe, usługi noclegowe, gastronomiczne i SPA,
posiadacze Karty Diamentowej (powyżej 30 000 punktów) – 10% rabatu na oferty pobytowe, usługi noclegowe, gastronomiczne i SPA.
Zapraszamy na oficjalną stronę programu, gdzie znajdą Państwo regulamin i wszystkie niezbędne informacje. Rabaty dla posiadaczy karty Wyjątkowy Gość nie łączą się z innymi rabatami i promocjami.
The programme involves the objects:
Being in Ryn must definitely visit the castle! The hotel there is a very comfortable place. Rooms clean, cleaned every day.
Breakfasts tasty and a very large selection of products. Service nice. Close to the lake, in the summer it is especially beautiful here. P>
Hello, in Ryn at the castle, I understood that all other castles in Poland should be rebuilt and revitalized like the one in Ryn. The history, combined with the needs of modern tourists, is a very good mix. p>
By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.
OK, close