Program lojalnościowy „Wyjątkowy Gość” to wyraz wdzięczności za czerpanie z bogactwa różnorodności, jakie oferuje Grupa Anders.
„Wyjątkowy Gość” to program lojalnościowy Grupy Anders. Wydając JEDNĄ złotówkę w dowolnym hotelu Grupy Anders zyskujecie Państwo JEDEN punkt na koncie Wyjątkowego Gościa. Na start każdy uczestnik programu dostaje 1000 punktów w prezencie.
Uczestnicząc w programie Goście otrzymują szereg przywilejów:
posiadacze Karty Srebrnej (do 3500 punktów) – 5% rabatu na oferty pobytowe, usługi noclegowe, gastronomiczne i SPA,
posiadacze Karty Złotej (3500 - 30 000 punktów) – 7% rabatu na oferty pobytowe, usługi noclegowe, gastronomiczne i SPA,
posiadacze Karty Diamentowej (powyżej 30 000 punktów) – 10% rabatu na oferty pobytowe, usługi noclegowe, gastronomiczne i SPA.
Zapraszamy na oficjalną stronę programu, gdzie znajdą Państwo regulamin i wszystkie niezbędne informacje. Rabaty dla posiadaczy karty Wyjątkowy Gość nie łączą się z innymi rabatami i promocjami.
Będąc w Rynie koniecznie trzeba zwiedzić zamek! Hotel tam usytuowany to bardzo komfortowe miejsce. Pokoje czyste, sprzątane codziennie.
Śniadania smaczne i bardzo duzy wybór produktów. Obsługa miła i sympatyczna. Blisko jezioro, latem szczególnie jest tu bardzo pięknie.
Witam, w Rynie na zamku zrozumiłem, że wszystkie inne zamki w Polsce powinny być odbudowane i tak zrewitalizowane jak ten w Rynie. Historia w połączeniu z potrzebami współczesnych turystów to bardzo dobra mieszanka.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.
OK, zamknij